۱۰ شهریور ۱۳۹۲، ۸:۳۴

هفته یازدهم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی کشور؛

برتری پرگل گلساپوش یزد برابر صنعت مبارکه اصفهان/ اصفهان 10 گله بدرقه شد

برتری پرگل گلساپوش یزد برابر صنعت مبارکه اصفهان/ اصفهان 10 گله بدرقه شد

یزد - خبرگزاری مهر: در ادامه برگزاری رقابت های لیگ‌ برتر فوتبال ساحلی کشور گلساپوش یزد در مصاف با صنعت مبارکه اصفهان، این تیم را با 10 گل بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار دو تیم گلساپوش یزد و صنعت مبارکه اصفهان در چهارچوب رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ساحلی کشور در سه تایم 12 دقیقه‌ای با برتری 10 بر دو به سود ساحلی بازان یزدی خاتمه یافت.

تایم نخست این دیدار که با نتیجه چهار بر یک به سود گلساپوش خاتمه یافت توسط صنعت مبارکه آغاز شد و ساحلی ‌بازان یزدی در همان دقایق نخست بازی موفق شدند دروازه حریف را با سه گل پیاپی باز کنند.

گل نخست در این تایم توسط حمیدرضا دهقانی از میان زمین به ثمر رسید. محمد مختاری در دقیقه دوم از خط پشت یک سوم خط دفاعی دروازه حریف گل دوم را به ثمر رساند و سومین گل نیز در دقیقه سوم از سوی سیدمحمد میرحسینی کاپیتان این تیم از گوشه راست روانه دروازه حریف شد.

گل چهارم در این دیدار را حمید بهزادپور،گلر گلساپوش در دقیقه 10 بازی با ضربه مستقیم روانه دروازه صنعت مبارکه اصفهان کرد.

تک گل صنعت مبارکه اصفهان در این تایم نیز در دقیقه هشت توسط علیرضا رحیمی با استفاده از اشتباه فردی بازیکنان تیم میزبان به ثمر رسید و دروازه گلساپوش گشوده شد.

تایم دوم این دیدار را گلساپوشی ها اغاز کردند و انگونه که می خواستند با نتیجه سه بر صفر به سود خود پایان دادند.

حملات هر دو تیم در دقایق اغازین این تایم بی فایده بود و دو دقیقه نخست تایم دوم بدون گل سپری شد اما در دقیقه سوم، ضربه آرام محمدمختاری، نخستین گل در این تایم را به ثمر رساند.

ساحلی بازان صنعت ‌مبارکه اصفهان که خط دفاعی خود را در برابر گلساپوش یزد ضعیف می‌دیدند با ضربات بلند توپ را از دروازه و میدان خود دور می کردند اما شاگردان میرشمسی با ارائه یک بازی هجومی دروازه حریف را با دو گل پیاپی دیگر گشودند.

ضربه اوت سیدعلی ناظم و شوت زیبای حمیدرضا دهقانی در دقیقه پنجم از تایم دوم برای بار ششم دروازه اصفهان را گشود و بلافاصله بعد از آن، سیدمحمد میرحسینی گل هفتم گلساپوش را به ثمر رساند.

تایم سوم این دیدار را ساحلی بازان صنعت مبارکه آغاز کردند و تنها توانستند یک گل در این تایم به سود خود روانه دروازه گلساپوش کنند.

نخستین گل در این تایم از سوی تیم میزبان در دقیقه سوم به ثبت رسید. زننده این گل حمیدرضا دهقانی بود که با قرار گرفتن در پشت خط دفاعی و با پاس محمد مختاری موفق شد این گل را به ثمر برساند.

تک گل تیم صنعت ‌مبارکه اصفهان در این تایم در دقیقه چهارم و توسط عبدالله صالحی به ثمر رسید تا پرونده گلزنی این تیم در هفته یازدهم بسته شود.

گلساپوشی‌ها  اما ادامه بازی را جدی ‌تر دنبال کردند و در دقیقه پنجم این تایم حمیدرضا دهقانی نهمین گل این تیم را در هفته یازده از رقابت ها به ثمر رساند.

گل دهم تیم گلساپوش یزد نیز توسط سیدمحمد میرحسینی با پاس بلند مصطفی دهقانی در دقیقه نهم تایم سوم روانه دروازه حریف شد.

به گزارش مهر، این دیدار را علی اصغر یعقوبی، سیامک سمرلو، محمدعلی اسحاقیان و حسین نوروزی قضاوت کردند.

همچنین قاسم انجم شعاع به عنوان نماینده فدراسیون و ابوالفضل علیزاده به عنوان ناظر داوری در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 2126796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha